Mats Blogg

Mitt liv med Hot Rods....å en hel del annat.

Rocking chairs

Kategori: Allmänt

Jag rev ut stolarna idag ur Corvetten, för att fixa felet med att de glappar.






Väl inne i hobbyrummet så började Janne och jag att riva underredet på dem.
Då uppdagades det att underredet hade gått av på två ställen, så det är bara att jaga en ny stol på nätet.



Lite pyssel men till slut hade vi fått bort själva underredet.



Felet i bild, det ska vara en gummipackning mellan de röda pilarna. När de är borta så ger det fenomenet "rocking chair" stolen glappar fram och tillbaka.

KOMMENTARER:

  • Martin säger:
    2011-02-19 | 20:00:27
    Bloggadress: http://www.realmendonteatsushi.se

    Jag har hela min svarta inredning på vinden om du vill byta den röda :-) Nice price, only for you my friend :-)

Kommentera inlägget här: