Mats Blogg

Mitt liv med Hot Rods....å en hel del annat.

Burger tester....

Kategori: Allmänt, Hamburgare

Har testat ett antal burgare i sommar, men väldigt få har varit bra.
 
Först ut är Gripsholmsgrillen, riktigt bra ställe men inte en topp 3 placering.
 
 
Sedan E4 baren, som jag tycker har tappat lite av deras tidigare hyffsade kvalitet.
 
 
Var en sväng förbi BunMeatBun, och blev för första gången lite besviken. Deras sjukt goda shake jag drack i Bällsta var alldeles för isig i Farsta. Saknade den riktigt ostiga känslan i deras Bunburger som brukar finnas där, men är detta deras dåliga nivå så behöver jag inte vara orolig.
 
 
På vår semestersväng svängde vi förbi Odense där Burger Anarchy ligger. Tyvärr var det inte alls värt ett besök, tortt bröd med tortt kött samt väldigt dyrt! Gick på över 500 kr för mig och hustrun. Men burgarna ser snygga ut.
 
Kommentera inlägget här: